Aby zaoszczędzić Państwu dodatkowego stresu i ułatwić nam przyszłą współpracę, przedstawiam jej podstawowe zasady

Podstawy

Jako radca prawny świadczę pomoc prawną, a w szczególności udzielam porad i konsultacji prawnych, weryfikuję projekty dokumentów prawnych, reprezentuję klienta podczas negocjacji i sporów oraz występuję przed sądami i urzędami.

Wynagrodzenie
Wynagrodzenie ustalane jest z Klientem w indywidualnej umowie. Wyliczone jest na postawie faktycznego czasu wykonywania usług oraz ustalonych stawek godzinowych, chyba że wybraliśmy wynagrodzenie ryczałtowe za daną usługę.  
Wynagrodzenie godzinowe jest płatne na podstawie wystawionych faktur VAT na koniec danego miesiąca kalendarzowego. Do każdej faktury dołączam szczegółowe zestawienie wszystkich zleconych spraw, wykonanych czynności i czasu ich trwania oraz poniesionych kosztów (m.in. opłat urzędowych związanych ze sprawami). Wynagrodzenie ryczałtowe jest płatne z dołu na podstawie faktury VAT wystawionej po wykonaniu usługi, chyba że uzgodniliśmy zaliczkę na poczet wynagrodzenia. W przypadku uzgodnienia ryczałtowego wynagrodzenia za prowadzenie sprawy sądowej, do wynagrodzenia Kancelarii doliczamy kwotę zasądzoną od przeciwnika przez sąd tytułem zwrotu kosztów zastępstwa procesowego. 
Klient pokrywa wszystkie koszty urzędowe związane ze sprawami powierzonymi Kancelarii. Nie odpowiadamy za niedotrzymanie terminów proceduralnych, jeśli nie dokonają Państwo opłaty urzędowej lub nie przekażą dowodu jej uiszczenia. Możemy również wziąć opłaty urzędowe na siebie na podstawie zaliczki od Państwa na ten cel.
Dokumentacja
Świadczę pomoc prawną na podstawie informacji, dokumentów i materiałów dostarczonych przez Klienta. Kluczowa jest ich prawdziwość i kompletność, za co to Klient ponosi odpowiedzialność. Dlatego mogę uzależnić świadczenie usług od udostępnienia przez Państwa dokumentacji i informacji. Jako radca prawny mogę także poświadczać za zgodność z oryginałem dokumentów na cele postępowania sądowego, w którym jestem pełnomocnikiem. Wszystkie dokumenty w posiadaniu Kancelarii są odpowiednio przechowywane i zabezpieczone. W każdej chwili na żądanie Klienta mogę także wydać oryginały dokumentów, które są związane z jego sprawą. Jeśli nie odbiorą ich Państwo do 3 lat po zakończeniu umowy, zostaną zniszczone.

Wartości

W swojej pracy kieruję się kilkoma wartościami, które wyznaczają mi kierunek działania i mają realny wpływ na naszą współpracę. Wierzę, że osiągniemy wspólny sukces, jeśli będziemy opierać się na tych wartościach.

Zaufanie
Kancelaria nie ponosi odpowiedzialności za wynik sprawy ani osiągnięcie określonego skutku. Choć dokładam wszelkich starań, by wynik sprawy był dla Państwa pozytywny, nie mogę tego zagwarantować. Jako radca prawny podlegam obowiązkowemu ubezpieczeniu odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone przy świadczeniu pomocy prawnej. Sukces sprawy leży także w Państwa rękach. Jeśli Klient nie udzieli mi prawdziwych lub pełnych informacji, nie biorę odpowiedzialności za nienależyte wykonanie pomocy prawnej. Dlatego tak ważne jest dla mnie wzajemne zaufanie i odpowiedzialność.
Poufność
Obowiązuje mnie tajemnica zawodowa. Dlatego mogą czuć się Państwo całkowicie bezpiecznie w kwestii powierzonych mi informacji. Nie ma znaczenia, w jakiej formie ujawniono mi informację, skąd ona pochodzi (od Klienta lub z innych źródeł) oraz czas, w którym mi ją dostarczono (nawet przed podpisaniem umowy). Zawsze informacje o Państwa sprawie będą bezpieczne, a tajemnica ta obowiązuje mnie bezterminowo. Poufność dotyczy także Klienta. Efekt mojej pracy jest objęty ochroną prawno-autorską, dlatego wszystkie dokumenty przygotowane w ramach naszej współpracy, mogą być wykorzystywane tylko w ramach danej sprawy.
Profesjonalizm
Swoje usługi świadczę z poszanowaniem zasad zawartych w ustawie o radcach prawnych i w kodeksie etyki zawodowej. Bez względu na charakter sprawy, tak organizuję pracę, by moje usługi były wykonywane terminowo i rzetelnie. W pełni odpowiadam za formę i treść pism procesowych i innych dokumentów, które przygotowuję dla Państwa. Zawsze też akceptujemy je przed wysłaniem.

Workflow

Zawsze najważniejszy jest dla mnie interes Klienta, jego komfort i przeprowadzenie sprawy w jak najmniej stresujący dla wszystkich sposób. Pomaga w tym prosta i jasna komunikacja. Dlatego przedstawiam, jak działa moja Kancelaria.

Komunikacja
Jestem do dyspozycji Klientów w godzinach 9-17. Jeśli w tym czasie nie odbieram telefonu, prawdopodobnie mam spotkanie lub jestem w sądzie. Na pewno oddzwonię, gdy tylko będzie to możliwe. W oczekiwaniu na kontakt można napisać do mnie też wiadomość e-mail i przedstawić sprawę. W ramach umowy możemy porozumiewamy się osobiście, mailowo lub telefonicznie. Na żądanie Klienta Kancelaria informuje o przebiegu jego sprawy.
Zespół
Prowadzę kancelarię jednoosobową. Najważniejszy jest dla mnie interes Klienta – aby jego sprawa była prowadzona na jak najwyższym poziomie, optymalnie pod względem kosztów i czasu. Dlatego jeśli nie mogę osobiście uczestniczyć w czynnościach, korzystam z usług prawników zewnętrznych. Podobnie, jeśli wymaga tego ochrona Państwa interesów – poszczególne czynności mogą być powierzane dodatkowym specjalistom.